گریتینگ استنلس استیل

گریتینگ با متریال استنلس

گریتینگ استنلس استیل یکی دیگر از محصولات فلزی شرکت صنعت و هنر شهباز می باشد ، گریتینگ استنلس استیل با توجه به نوع متریال استفاده شده که 304 یا 316 باشد از نظر قیمت متفاوت می باشد ، گریتینگ های استنلس استیل کاربردشان در مکان های خاص بوده و به نوعی گریتینگ خاص محسوب می شود .

گریتینگ های استنلس استیل با استفاده از متریال فولاد ضد زنگ و یا همان استنلس استیل که معمولا به روش جوشکاری با گاز میکس ( ترکیبی از اکسیژن و دی اکسید کربن) و سیم جوش استیل تولید می شود ، ساخت گریتینگ های استنلس استیل نیاز به تجربه ومهارت کافی دارد .

کاربرد های گریتینگ های استنلس

بیشترین استفاده از گریتینگ استیل در صنایع غذایی، داروسازی، شیمیایی و پتروشیمی بوده که در انواع گریتینگ تسمه در تسمه، گریتینگ تسمه در نیم تسمه و گریتینگ تسمه در میلگرد ساخته می شود ، در ساخت گریتینگ های استنلس استیل پارامترهای مهمی را باید مد نظر گرفت تا گریتینگ ساخته شده از نظر کیفیت وظاهر مورد تایید واقع گردد.

  • ورق با کیفیت واستاندارد
  • برشکاری نواری ورق جهت تبدیل به تسمه با کیفیت عالی
  • استفاده از سیم جوش مناسب و با کیفیت
  • جوشکاری با گاز میکس یا آرگون با درجه خلوص بالا

روش سفارش گریتینگ ضد زنگ

جهت سفارش گریتینگ های استنلس استیل 304 می توانید فرم استعلام قیمت گریتینگ را از این لینک تکمیل و با پیوست های لازم برای ما ارسال فرمایید . گریتینگ های استنلس استیل 304 یا 316 به دلیل این که قیمت بالایی دارند آن هم به دلیل قیمت بالای متریال وسیم جوش مصرفی معمولاً نسبت به گریتینگ های فلزی با پوشش گالوانیزه گرم سفارش کمتری دارند .

از این رو استفاده از گریتینگ های فلزی با پوشش گالوانیزه گرم معمولا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند ، جهت سفارش ساخت انواع گریتینگ های فلزی یا گریتینگ استیل 316 با قیمت و کیفیت مناسب با تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان ممکن استعلام وسفارش شما بررسی ونتیجه به مشتری اعلام میگردد .

آنالیز متریال گریتینگ استنلس استیل

نکته مهم در ساخت گریتینگ های استنلس استیل 304 یا 316 این می باشد که چنانچه متریال گریتینگ 304 باشد نیاز به ارائه آنالیز متریال نیست اما چنانچه متریال گریتینگ 316 باشد ، در اکثر موارد بازرس آنالیز متریال را از سازنده می خواهد .

از این رو در ساخت گریتینگ استنلس استیل مورد فوق را می بایست مد نظر داشت . جوشکاری گریتینگ های استنلس استیل نیز می بایست توسط اپراتور ماهر ومجرب انجام شود . جهت استعلام آنلاین گریتینگ استنلس استیل از فرم استعلام گریتینگ استفاده نمایید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Solve : *
24 ⁄ 12 =


دسته‌ها

فهرست