گریتینگ تسمه در نیم تسمه

شناخت گریتینگ تسمه در نیم تسمه

آشنایی با گریتینگ تسمه درنیم تسمه

گریتینگ تسمه در نیم تسمه یک دیگر از گریتینگهای مجموعه فلزی بوده که ظاهری زیبا و بسیار هم پر کاربرد می باشد.این محصول همانطور که از نامش پیداست، ساختارش به این شکل است که از تسمه به عنوان باربر و نیم تسمه به عنوان رابط استفاده شده است.
این نوع از گریتینگ از نظر میزان کاربرد در صنایع مختلف،به نوعی میتوان گفت که دومین گریتینگ پرکاربرد در میان گریتینگهای فلزی می باشد.

گریتینگ

گریتینگ چیست؟ تعریف گریتینگ وانواع گریتینگ

معمولا ارتفاع تسمه های رابط ،نصف ارتفاع تسمه باربر می باشد.این نوع از گریتینگ در انواع مختلف با تسمه ساده و مضرس قابل ساخت وارائه می باشد.
معمولاً سایز تسمه در بیشتر موارد در این نوع گریتینگ، تسمه 3*30 ورابط معمولاً 3*10 یا 3*15 می باشد. ساخت این نوع از گریتینگ نیز مطابق با سفارش ودرخواست مشتری انجام میگردد.

صفحات مشبک یا همان گریتینگ از نظر کاربرد معمولا متفاوت هستند.لذا هنگام سفارش گریتینگ می بایست آیتم های مهمی نظیر وزن گریتینگ،مقاومت وتحمل بار گریتینگ،پوشش،کاربری گریتینگ و …. را مد نظر داشته باشید.
این نوع از گریتینگ معمولا با مش بندی 50*30 یا 60*30 یا 100*30 تولید وعرضه میشوند.

تصاویری از گریتینگهای تسمه در نیم تسمه

این گریتینگ بسیار شبیه به نوع تسمه در تسمه است، تنها تفاوتی که این گریتینگ با نوع تسمه در تسمه دارد این است که تسمه های رابط با ارتفاع و ضخامت کمتر نسبت به باربر طراحی می شوند. که بیشترین چشمه کاربردی در این گریتینگ، مشبندی ۱۰۰*۳۰ می باشد. هرچند دیگر انواع آن مانند ۵۰*۳۰ و ۳۰*۳۰ نیز ساخته می شوند. در این گریتینگ تسمه های عرضی و نیم تسمه های طولی با ابعاد کوچکتر بصورت پانچ خورده به یکدیگر متصل می شوند و بعد از اجرای عملیات جوشکاری و طبق استانداردها، شبکه های این گریتینگ را می سازند..

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Solve : *
20 ⁄ 10 =


دسته‌ها

فهرست