گریتینگ فایبرگلاس

گریتینگ فایبرگلاس روکش دار چیست؟

گریتینگ فایبرگلاس روکش دار یا گریتینگ فایبرگلاس پوشش دار نسبت به گریتینگ های فلزی دارای وزنی سبکتر و در محیط های شیمیایی در مقابل عوامل خورنده مقاومت خوبی دارند. گریتینگ فایبرگلاس مولدد کاربرد زیادی دارند .

گریتینگ فایبرگلاس

توصیف وکاربرد گریتینگهای فایبرگلاس

      انواع گریتینگهای فایبرگلاس(کامپوزیتی)|تقسیم بندی گریتینگ فایبرگلاس

گریتینگ کامپوزیتی مولدد

 ابعاد استاندارد این گریتینگ ها 1220 در 3660 میلیمتر می باشد که دارای چشمه هایی با ابعاد 38 در 38 میلیتر هستند. ضخامت این نوع گریتینگ های کامپوزیت از 25 میلیمتر تا50 میلیمترمی باشد که می تواند به صورت روکش دار نیز عرضه شود که در نوع روکش دار یکی از سطوح گریتینگ با استفاده از صفحه آجدار کامپوزیتی پوشیده می شود.

گریتینگ فایبرگلاس پوشش دار

در مکان هایی که استفاده از گریتینگ های مشبک امکان پذیر نمی باشد و سطح محل استفاده نیاز به پوشیده شدن دارد، گریتینگ های روکشدار جایگزین مناسبی برای گریتینگ های مولدد و پالترود هستند.این محصولاد تلفیقی از گریتینگ های مولدد و صفحات کامپوزیتی می باشند که به یکدیگر اتصال داده شده اند.

گریتینگهای پالترود

این دسته از گریتینگ ها از پروفیل های کامپوزیتی I و T شکل که به روش پالتروژن تولید شده اند، ساخته می شود. این نوع گریتینگ به علت درصد بالای الیاف ظرفیت تحمل بار بالایی داشته و در سایز های متنوع با توجه به درخواست مشتری قابل تولید می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Solve : *
11 × 17 =


دسته‌ها

فهرست