گریتینگ تسمه در تسمه

گریتینگ فلزی از نوع تسمه در تسمه

گریتینگ تسمه در تسمه گریتینگی است ساخته شده با دو تسمه یکی باربر و یکی تسمه رابط با ارتفاع و ضخامت یکسان . این نوع از گریتینگ نیز جز یکی دیگر از تقسیم بندی های دیگر گریتینگهای فلزی است که ظاهز زیباتری نسبت به سایر گریتینگها دارد.

این محصول در انواع مختلفی مانند با تسمه ساده یا تسمه مضرص ساخته وبعد از ساخت پوشش گالوانیزه گرم میشود.

این محصول نیز مشابه سایر گریتینگهای فلزی بر اساس درخواست وسفارش ومشتری ساخته می شود. بعد از ساخت نیز پوشش گالوانیزه گرم صورت می پذیرد . مطابق با تجربیات چندین ساله،گریتینگهای تسمه در تسمه معمولا با تسمه 3*30 یا 5*30 با مش بندیهای 30*30|50*30|100*30 بیشترین حجم سفارش را دارا بوده اند . تسمه باربر در طول وعرض از نظر ارتفاع وضخامت یکی هستند .

گریتینگ تسمه در تسمه

معرفی گریتینگ فلزی از نوع تسمه در تسمه

کلیات گریتینگهای فلزی

صفحات مشبک فلزی معمولاً از تسمه ومیلگرد ساخته می‌شود و بیشتر در صنایع مختلف از جمله صنایع نفت، پتروشیمی،سیمات،تصفیه خانه ها،معادن،صنایع غذایی،سدها،کارخانجات فولاد وبسیاری از جاهی دیگر کاربرد دارند.

بعد از ساخت برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی آنها را گالوانیزه گرم (غوطه وری در وان مذاب) می‌کنند و به روش اتوماتیک و دستی تولید می‌شود. گریتینگهای که به روش دستی وجوشکاری co2 ساخته ومونتاژ میگردند به گریتینگ دست ساز معروف می باشند.

این محصول از مرسوم‌ترین نوع گریتینگ در صنایع و حتی حوزه راه و ساختمان هست.این قطعه گریتینگی از مقاومت و استحکام نسبتاً بالایی برخوردار هست.

گریتینگ فلزی معمولاً از پانچ تسمه‌های فلزی که معمولاً به صورت تسمه در تسمه و تسمه در نیم تسمه یا تسمه در rod می‌باشد ساخته می‌گردد. البته در برخی از شرکت‌های تولید و ساخت صفحات مشبک و فلزی این قطعه به صورت ماشینی نیز ساخته و تولید می‌گردد که به گریتینگهای الکتروفورج معروف هستند.

انواع گریتینگ فلزی

گریتینگهای تسمه در تسمه
گریتینگهای تسمه در نیم تسمه
گریتینگهای تسمه در میلگرد
گریتینگهای تسمه در چهار پهلوی تابیده شده

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Solve : *
21 ⁄ 3 =


دسته‌ها

فهرست